2013. október 8., kedd

Prológus

Amikor először megláttam még nem gondoltam volna,hogy ilyen komolyan fogunk kötődni egymáshoz. Ahogy telt az idő,egyre többet beszélgettünk,és már mondhatni mindent elmondtam neki. Megbíztam benne és a legrosszabb időszakomban is mellettem állt. Amikor annyira ki voltam készülve,hogy lelkileg teljesen a padlón voltam,sírógörcseim voltak.. de amikor megöleltem valamiért nem tudtam sírni. Akármilyen rosszul voltam,amikor megláttam nyugalom töltött el,mai napig sem értem,hogy csinálta. 2 év alatt olyan szinten egymás részévé váltunk,hogy az hihetetlen. És ez akkor is így van és lesz,ha nem úgy alakulnak a dolgok,ahogyan elterveztük.
 Volt,amikor veszekedtünk,de azok is csak kisebb hülyeségek miatt történtek. Volt,amikor féltékenykedtem és volt amikor ő is,de ez is csak azt bizonyítja hogy mennyire szeretjük egymást. Bevallom,most is féltékeny vagyok,de tudom,hogy ennek így kellett lennie,nekem itt a helyem neki pedig ott. A távolság kihívásra készteti a barátságunkat, csakhogy megmutassa,mennyire is hiányozhat nekünk valaki. És nem mellesleg neki köszönhetem,hogy van célja az életemnek! Eddig semmi ötletem sem volt,a bizonytalanság felsőfokán álltam, aztán jött ő és egyszer s mindenkorra megváltoztatta az életemet. Miatta jutottam el idáig,miatta csinálok mindent 'jól' és miatta tartok ki. Ő a támaszom,a jobb kezem,nélküle már az őrület határán állnék. És ha az életem múlik rajta,akkor is megvalósítjuk az álmunkat,mert ha én nem is,de ő érdemel ennyit! Miatta megcsinálom és küzdök folyamatosan minden problémával szemben ameddig nem sikerül. Minden nehézségnél rá gondolok és azt mondom,hogy miatta megéri! 
Egyszerűen lényegtelen,hogy mikor és hol,de vele akarok élni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése